Gili Eilanden!! Niet gelijk jaloers worden ;-) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu Gili Eilanden!! Niet gelijk jaloers worden ;-) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu

Gili Eilanden!! Niet gelijk jaloers worden ;-)

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

25 Maart 2011 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,

even een snelle update!

We zijn op dit moment op de Gili Eilanden, een eilandengroepje voor de kust van Bali en Lombok.

We zijn gister vanuit Yogya naar Lombok gevlogen en toen met de boot naar het eiland. We zitten nu op Gili Air (even googlen) het kleinste eilandje van de 3. In een uur om het hele eiland heen gewandeld!

Morgen gaan we duiken en zeeschildpadden bekijken onder water! Voor een impressie kijk eens op de website van de duikschool http://www.manta-dive.com
Daar zie je ook foto's van ons schattige strandhuisje. Overmorgen vertrekken we naar het grootste eiland Gili Trawangan.

Of te wel, we maken het prima, paradijs op aarde is gevonden!

Liefs Stef en Ralph

  • 25 Maart 2011 - 14:44

    Hanneke:

    Ik ben níet jaloers, ik ben níet jaloers, ik ben níet jaloers, ik ben helemaal níet jaloers, echt niet...

    :)

  • 25 Maart 2011 - 14:58

    Patricia:

    Wow, dat ziet er gaaf uit! Ben zwaar jaloers op jullie. Fijn dat jullie het paradijs op aarde hebben gevonden, dan weet ik nu waar ik het kan vinden...

    Dikke kus
    Patricia

  • 26 Maart 2011 - 20:05

    Hetty:

    Hi Steph en Ralph, ik sluit me aan bij Hanneke, ik ben echt echt helemaal helemaal niet, not by far, jaloers op jullie. Zeker weten van niet!!
    Maar onder tussen....., nog een plekje over?
    Geniet er maar van, echt super!!!
    Kus, Hetty

  • 28 Maart 2011 - 15:01

    Adje 2:

    Hey Stèphanie,

    Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt!

    Pff wat moet je nou op een eiland, met mooie stranden veel zon en een prachtige natuur. Leren moet je! Haha nee geniet er van en ik wens jullie beide het beste toe!

    Groeten uit Eindhoven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Selamat Datang!! Welkom! Leuk dat je onze site bezoekt!! Sampai Jumpa (oftewel tot ziens!) Ralph & Stèphanie

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 15882

Voorgaande reizen:

31 Januari 2011 - 02 Juli 2011

Indonesie!

Landen bezocht: