Aftellen....... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu Aftellen....... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu

Aftellen.......

Door: ralphenstephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

14 Januari 2011 | Nederland, Oosterhout

Hoi allemaal,

het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar 18 dagen en dan staan we op Schiphol. Bepakt en bezakt om het avontuur tegemoet te vliegen. We vertrekken 31 januari om half 9
's avonds om via Singapore naar Jakarta te vliegen. In Jakarta blijven we een nachtje slapen om daarna door te vliegen naar onze eindbestemming Yogjakarta!

In Yogya zullen we Mas Paul (de oom van Stephanie) treffen. Hij woont daar met zijn gezin, en zal ons helpen met wegwijs worden in onze tijdelijke nieuwe woonplaats.

Het zal wennen worden, weg uit 't koude Nederland, een ander klimaat (het is daar nu gemiddeld 32 graden!!) een andere cultuur en na 6 maanden stage weer aan de studie!

Maar we gaan jullie op de hoogte houden van alles!

Tot snel weer!!

Liefs Stephanie en Ralph