De laatste uurtjes op Nederlandse bodem! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes op Nederlandse bodem! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes op Nederlandse bodem!

Door: ralphenstephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

31 Januari 2011 | Nederland, Oosterhout

Alles is ingepakt, 3 koffers staan klaar om mee genomen te worden.

Donderdag een super leuke borrel gehad en iedereen nog even gezien! De foto's volgen nog.

Om 17 uur vertrekken we richting Schiphol om door vrienden en familie te worden uitgezwaaid! En om 20:50 vertrekt ons vliegtuig richting Jakarta.

Woensdagochtend komen we aan in Yogyakarta en wanneer we een minuutje vrij hebben zullen we jullie laten weten hoe het gaat!

Tot over 5 maanden, wij gaan ervandoor!

Groetjes Stephanie en Ralph

• 31 Januari 2011 - 15:28

Elise:

Zet hem op !! =)

Heel veel plezier en succes.

Liefs Elise

• 01 Februari 2011 - 13:26

Hanneke:

heel veel plezier, en oh ja, af en toe ook nog wel studeren ..
    we keep in touch..

xxx

• 01 Februari 2011 - 21:13

Marianne:

Woensdag 2 februari PROFICIAT

• 02 Februari 2011 - 09:44

FOXY:

Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Ralph! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij!!!! Hij leve lang hoera hoera hij le-eve la-ang hoera hoera, Hij leeeeve lang hoera hoera!

Gefeliciteerd Raplh! Hoorde gister van Christel dat jullie om 15.00 waren geland in Jakarta. Bijna op de plaats van bestemming!

Liefs xxx Christel