We have arrived! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu We have arrived! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Stephanie Hendriks - WaarBenJij.nu

We have arrived!

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

02 Februari 2011 | Indonesië, Batavia

Hoi hoi,

Vandaag na een lange reis aangekomen in yogya. Waar Paul en Dewi including kids ons stonden op te wachten.

Vanuit de luchthaven zijn we gelijk naar het hotel gegaan. Een heerlijk luxe indisch zakenhotel waar we in ieder geval 3 nachten in mogen blijven. Heel bizar om te bedenken dat we in Yogya 5 maanden gaan wonen. Want vooralsnog nog voelt het nog als vakantie.

Na een korte opfrisbeurt zijn we gelijk in de auto gestapt om de stad te verkennen. Crisis wat is de universiteit immens groot, een complex waar je bijna een auto voor nodig hebt om van de ene naar de andere faculteit te gaan.

Daarna hebben we ook gelijk 2 opties bekeken waar we mogelijk kunnen gaan wonen. Nouja...daar is het laatste ei nog niet over gelegd.

Vervolgens hebben we heerlijk bij ome Paul gegeten en tv gekeken met mijn nichtje en neefje.

Heel veel indrukken op zo'n eerste dag! Nu lekker slapen.

P.s. Ik heb het boekje gevonden! Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Allerliefste zusje van me, bedankt voor het maken. Ik heb al een aantal stukjes gelezen behalve die van jullie. Dat lukt nu nog even niet. Maar dat gaat wel goedkomen.

Tot snel!

Liefs steph en Ralph

• 02 Februari 2011 - 14:48

Rogier:

Dag dames! Super veel plezier daar :) hopelijk gaat het net zo goed bevallen als hier in Boedapest!

• 02 Februari 2011 - 17:16

Foxy:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! GENIET ervan! xxxx

• 02 Februari 2011 - 18:29

Jos:

Hardstikke mooi dat jullie veilig zijn aangekomen. Nou langzaam wennen aan het mooie land en de temperatuur.
    Succes met jullie huizenjacht xxx

• 02 Februari 2011 - 21:24

Nicole:

woehoeee, jullie zijn er dus al.
    nog gefeliciteerd grote neef!
    x

• 03 Februari 2011 - 11:04

Marianne:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en op een fijne manier ontvangen zijn door Paul, Dewi en kids. Begrijp dat er nog gebroed wordt op de huizenjacht, dit komt goed als het jullie plekje kan worden en wordt voor 5 maanden. Liefs xx

• 03 Februari 2011 - 12:40

Jane:

jiepiejahee Yogya beaware want Stephanie & Ralph komen de boel onveilig maken.
    ik ga jullie ook (als iedereen) volgen!!!!!